Опубліковано Пн, 2 Грудня 2024 в 10:05
У листопаді 2024 року в Козацькому ліцеї завершилася Декада математики — яскравий освітній марафон, який подарував учням незабутні враження та нові знання. Цей захід став не лише святом для шанувальників чисел, а й чудовою нагодою для кожного здобувача освіти спробувати себе у ролі справжнього дослідника математичного світу.
Протягом десяти днів у ліцеї вирувала атмосфера творчості, азарту та інтелектуальних змагань. Кожен день був насичений цікавими заходами:
П'ятикласники поринули у захопливий світ творчості, геометрії та сучасних технологій на заході творчої лабораторії “3D Математика: Вимірюй, Створюй, Друкуй!”, де дізналися:
“Цей захід не лише допоміг закріпити знання з математики, а й показав, як наука може бути цікавою, сучасною та дуже практичною”, — зауважив учитель математики Іван Михайлович Жгір.
Шестикласники із захопленням пройшли математичний вебквест “Подорож у країну Пропорція”, підготовлений і проведений вчителькою математики Вітою Олександрівною Мордик, під час якого учні шукали приховані формули та розгадували загадки. Допитливі дослідники 7-х класів занурилися у завдання квесту «Математика – це цікаво!», взявши участь у конкурсах лепбуків, кросвордів, ребусів, головоломок, цікавих задач, математичних задач-жартів. А конкурс головоломок та логічних задач став справжнім випробуванням для ерудитів.
Учителька Юлія Сергіївна Зубарева провела для своїх учнів 8-Б класу безпрограшну математичну лотерею, білет якої треба було "придбати", виконуючи цікаві інтерактивні завдання. Усі отримали призи, бо показали бездоганні результати! Завдяки лотереї здобувачі освіти дізналися більше про історію математики, видатних математиків, цікаві факти та математичні феномени.
Для збірних команд учнів 8-А, 8-В та 9-А, 9-Б класів учителька Тетяна Василівна Нерод провела математичну вікторину “Цікава математика”, адже саме такий формат змагань сприяє співпраці та зміцненню взаємин між учасниками. Через виконання інтерактивних завдань, участь у конкурсах та розгадування головоломок ліцеїсти удосконалили свої навички аналізу та знаходження рішень.
“На тижні очного навчання свій потенціал розкривали учні 9-В класу. Знаходили відповіді на різноманітні цікаві питання, зокрема: “Навіщо вчити математику?” “Які числа використовують в приладах сканування?” тощо. Навчилися писати числа-паліндроми; створювали QR-коди із зашифрованою інформацією про видатних математиків. Найактивніших чекали сюрпризи! – розповідає Юлія Сергіївна Зубарева та додає: – Розвивати через гру інтерес до навчання – це один із методів у викладанні математики”.
І яскравим підтвердженням слів геніальної вчительки математики є активна участь учнів 10-А та 10-Б класів у грі “Що? Де? Коли?”, яка була спрямована на розвиток логічного мислення, пам'яті, увагу, комунікативно-ігрових здібностей, вміння працювати в команді здобувачів освіти.
Під час інтелектуального поєдинку гравці дізнались багато цікавого і дивовижного, адже в кожному питанні був один із зв'язків: математики-біології; математики-історії; математики-філології; математики-археології; математики-хімії; математики-мистецтва тощо. Питання і відповіді супроводжувались фото та відеоматеріалами. Компетентне журі оцінювало та підтримувало учасників.
Для учнів 11-х класів учителька математики Вікторія Михайлівна Тимошенко організувала круглі столи “Математичні цікавинки” та “Як використовується математика в моїй майбутній професії”, де обговорювали важливість математики у житті та її роль у різних сферах життя. Ці заходи продемонстрували, що математика — не просто шкільний предмет, а потужний інструмент для розуміння світу та досягнення успіху в будь-якій сфері. Учасники залишилися натхненними, дізналися багато нового та зрозуміли, що їхнє майбутнє тісно пов’язане з математикою.
До того ж здобувачі освіти 5-11 класів презентували на тематичну шкільну виставку свої неперевершені проєкти, малюнки, де кожна робота була виконана в різних техніках — акварель, графіка, колаж та ін.