Тип виховної системи - гуманістичний.
Це означає, що виховна система орієнтована на:
Виховна система нашої школи-інтернату - це цілісний механізм, який утворився під час процесу взаємодії основних компонентів виховання (ціль, суб'єкти виховання, їх діяльність, спілкування, взаємостосунки, кадровий потенціал, матеріальна база). Це все сприяє духовному розвитку та саморозвитку особистості, а також створенню своєрідного мікроклімату у школі.
Впровадження у виховний процес гуманно орієнтованих технологій для здійснення педагогічної підтримки вихованців; сприяння становленню учня як суб’єкта власної життєтворчості, орієнтація його на самоосвіту, саморозвиток, самовираження в ході навчально-виховного процесу.
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції Національної доктрини розвитку освіти основними завданнями нашого навчального закладу є:
Виховний процес побудований за Програмою виховання учнів (наказ МОН від 17.12.2007 р. № 1133).
Зміст виховної діяльності складають:
Система роботи за обраними школою цільовими програмами охоплює весь педагогічний процес: навчальні заняття, позаурочну діяльність учнів (позакласні виховні заходи та заняття в гуртках) і повною мірою сприяє вирішенню мети і завдань виховної діяльності педколективу.