logo
Запорізька школа-інтернат "Козацький ліцей"

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ БАТАЛІЇ: ЯК БАТЬКІВСЬКИЙ АКТИВ ВЛАШТУВАВ НЕЗАБУТНІЙ БРЕЙН-РИНГ ДЛЯ ЛІЦЕЇСТІВ


Опубліковано Чт, 20 Березня 2025 в 10:29


Березень – це не лише перший місяць весни, а й час нових звершень, яскравих емоцій та інтелектуальних випробувань. Саме в цей період у стінах Козацького ліцею вирували справжні битви розумів! Завдяки ініціативі та підтримці батьківського активу на чолі з невтомною Іриною Дорошевою для учнів 7-х і 8-х класів було організовано захопливий брейн-ринг.

Це було не просто змагання, а справжнє свято знань, логіки та критичного мислення, де кожен зміг проявити свою ерудицію, кмітливість і вміння працювати в команді.

12 березня 2025 року відбувся перший відбірковий етап гри, і він став справжнім випробуванням для семикласників. Після напруженої боротьби перемогу здобула команда 7-В класу, яка показала неймовірні результати.

Наступного дня, 13 березня, змагалися здобувачі освіти 8-х класів. Усі продемонстрували високий рівень знань, аналітичні здібності та комунікативні навички. Переможний титул дістався команді 8-А класу!

14 березня настав довгоочікуваний фінал! Команди «Суперрозумники» із 7-В та «Кришталеві сови» з 8-А класу зійшлися в інтелектуальній битві, яка тримала в напрузі всіх присутніх. Питання були різноманітними: від тем зі шкільної програми до загальної ерудиції, від логічних задач до завдань для розвитку критичного мислення.

Після напруженої боротьби тріумфатором змагань стала команда «Кришталеві сови», яка вразила гостротою розуму, кмітливістю та злагодженою командною роботою.

Усі учасники брейн-рингу отримали грамоти та смачні подарунки, а головне – незабутні емоції та враження. Гра не тільки дозволила дітям поглибити свої знання, а й сприяла розвитку навичок швидкого прийняття рішень та пошуку нестандартних підходів до розв’язання завдань.

Щиро дякуємо батьківському активу та Ірині Дорошевій за організацію чудового свята. Ваша ініціатива подарувала юним ерудитам щасливі миті, заряд позитиву, цікавий досвід та натхнення на подальші інтелектуальні звершення.