logo
Запорізька школа-інтернат "Козацький ліцей"

ЛІЦЕЇСТИ ПРЕЗЕНТУВАЛИ АВТОРСЬКІ ПРОЄКТИ "СУЧАСНЕ МІСТО", АБО ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ


Опубліковано Вт, 29 Листопада 2022 в 10:54


   «Сучасна школа, якісна освіта – теми, які викликають у суспільстві величезну кількість суперечок. Свій погляд на здобуття освіти дітьми мають і батьки, і педагоги, і просто активні та зацікавлені співгромадяни. Але єдине, з чим погоджуються усі вони, – це набуття практичних умінь та навичок і підготовка учнів до майбутнього, де кожен із них досягне успіху.

   Компетентнісний підхід наразі вважається не менш, а можливо, й більш важливим, ніж набуття стандартного набору знань. І якщо ми навчаємо задля майбутнього, то обов’язково маємо приділяти увагу дослідницькій діяльності, розвитку Креативності, Критичного мислення, Кооперації або командної роботи та Комунікативних навичок. Це так звана «Формула чотирьох К» – навички та вміння так необхідні нашим дітям у майбутньому.

   Саме з метою формування математичної й інформаційно-цифрової компетентностей, комунікативних навичок і вміння працювати в групах учні 8-Б класу Запорізького Козацького ліцею протягом жовтня-листопада 2022 року працювали над проєктом «Сучасне місто».

   Завдання проєкту досить амбіційне – створити план реконструкції напівзруйнованого фонтану в одному з парків нашого міста, виконати всі необхідні розрахунки та представити власну розробку у вигляді презентації.

   Учні працювали в малих групах, отримуючи досвід командної роботи. Продукували унікальні та корисні ідеї й намагалися втілити їх, сперечалися та допомагали одне одному. Усе як в реальному житті, – поділилася своїм досвідом ініціаторка та координаторка проєкту, вчитель математики Запорізького Козацького ліцею Голенко Тетяна Володимирівна, – і додала: – В результаті отримали п’ять цікавих ідей:

– сучасний ігровий майданчик для малюків,

– альтанка для відпочинку із статуєю діючого президента,

– сади Семіраміди,

– кінотеатр-планетарій,

– сквер.

   Під час роботи над проєктом восьмикласники намагались обґрунтувати необхідність проведення реконструкції та переваги власної розробки над іншими, створювали 3-D моделі, знаходили необхідні для реконструкції матеріали та прораховували загальну вартість.

  З результатами цієї бурхливої діяльності познайомилися під час конференції, де команди презентували та захищали авторські розробки. Після захисту влаштували онлайн-голосування із визначенням глядацьких симпатій щодо найбільш успішного проєкту. Було дуже цікаво! Пишаюсь своїми талановитими та креативними учнями!»