Опубліковано Чт, 13 Квітня 2023 в 09:31
У межах роботи над єдиною науковою темою «Впровадження в освітній процес діяльнісного підходу як фактору реалізації освітніх стандартів» педагоги Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» активно впроваджують діяльнісний метод навчання.
Діяльнісний підхід – це найкращий спосіб підготувати дитину до сучасного життя.
В умовах сьогодення мотивація учнів до навчання є викликом для вчителів.
Переконана у тому, що «пробудити інтерес до математики можна у будь-якої дитини» вчителька математики закладу освіти Юлія Зубарева.
«Якщо раніше вважали, що здібності до цього предмета у людини формуються від народження і залежать від складу її розуму, то зараз такий підхід визнано неактуальним. Існує багато прийомів і методів, які ми впроваджуємо та вдосконалюємо у своїй роботі, – зазначає Юлія Сергіївна та ділиться своїм досвідом реалізації діяльнісного підходу у процесі навчання математики: – На заняттях математичного гуртка в 6-В класі ми цього року познайомилися з методом STEAM-проєктів, який був спрямований на залучення учнів до пошукової роботи, що дало можливість поглибити знання з обраних тем проєктів; розвиток навичок самостійної роботи, потреби у самовдосконаленні; підвищення загального культурного рівня учнів та стимулювання інтересу до математики; національно-патріотичне виховання.
І група працювала над темою «Магічні числа», діти поринули в загадковий Світ чисел і цифр, де зіткнулися з таємничістю та містикою.
ІІ група юних математиків розкрила тему «Історія вимірювальних приладів», під час роботи над якою зробили висновок, що людство постійно еволюціонує через технологічний розвиток. Можливо, нас чекає попереду багато цікавих відкриттів у світі вимірювальних приладів!
ІІІ група спробувала розрахувати маршрут додому після Перемоги України з різних куточків Європи та світу всіх тих, хто змушений був виїхати за межі України через війну.
На захист проєктів до нас завітали гості: учні 6-Б класу зі своєю вчителькою математики Тетяною Нерод і вчитель інформатики Олексій Легостаєв, які достойно оцінили роботу учнів!
Звіт із захисту проєктів у короткому відеоролику з фрагментами онлайн-зустрічі».