logo
Запорізька школа-інтернат "Козацький ліцей"

ЗВІТ ДИРЕКТОРА КОЗАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПОСАДІ ЗА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


Опубліковано Пн, 2 Вересня 2024 в 11:17


29 серпня 2024 року у Запорізькій школі-інтернаті «Козацький ліцей» відбулися загальні збори педагогічного колективу, усіх працівників закладу освіти, батьківської громадськості та учнівського самоврядування, під час яких директор Оксана Олександрівна Губіна прозвітувалася про свою діяльність на посаді за 2023/2024 навчальний рік.  

Робота педагогічного колективу школи була спрямована на:

  • створення умов для розвитку інноваційної діяльності, педагогічної ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти та отримання повної загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів;
  • оновлення освітнього процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та поглиблення науково-теоретичної роботи;
  • підвищення професійної компетентності вчителів;
  • продовження роботи щодо зміцнення та вдосконалення навчально-матеріальної бази школи.
  • продовження роботи з подальшої інформатизації освітнього процесу, оволодівання інструментами дистанційного та змішаного  навчання.

Мережа класів та контингент учнів

Педагогічним колективом закладу освіти проводилася робота щодо збереження і розвитку шкільної мережі.

Станом на 05.09.2023 кількість учнів становила 416 учнів. Середня наповнюваність учнів у класах складала – 22 учня.

Робота з кадрами

Упродовж 2023/2024 навчального року освітній заклад був забезпечений педагогічними кадрами відповідно до фаху на 100%.

Всього працювало основних педагогічних працівників – 57,  сумісників – 9.

Отже, в школі проводилась системна робота по забезпеченню освітнього процесу кваліфікованими кадрами, проводилась належна робота щодо соціального захисту педагогів та знаходилася можливість для матеріального стимулювання якісної роботи педагогів. Моральне заохочення (оголошення подяки, нагородження грамотами Департаменту освіти і науки) також здійснювалося.

Впровадження профільного та допрофільного навчання

Упродовж навчального року впроваджувалися в освітній процес Державні стандарти базової і повної загальної середньої освіти. В школі у 2023/2024 навчальному році було організовано роботу щодо впровадження допрофільного та профільного навчання:

  • в 5-7 класах поглиблене вивчення математики.
  • в 8-9 класах – допрофільна підготовка (більша кількість годин відведена на вивчення  математики, біології, хімії, інформатики та історії), факультативні курси з урахуванням побажань учнів та їх батьків.
  • в 10-А, 11-А класі – хіміко-біологічний профіль (більша кількість годин відведена на вивчення хімії та біології). Профіль вибрано з урахуванням побажань учнів та їх батьків.
  • В 10-Б, 11-Б класі – математичний профіль навчання (індивідуальні та групові заняття з математики), курси за вибором та факультативні курси з урахуванням побажань учнів та їх батьків.

Результати навчальних досягнень учнів

На кінець навчального року в школі навчалося 409 учнів. В 2023/2024 навчальному році в школі було укомплектовано 19 класів із середньою наповнюваністю 22 учня. Протягом навчального року тематичному оцінюванню підлягало 409 учнів: 324 учня ІІ-го ступеню, 85 – ІІІ-го ступеню. За період з 1 вересня 2023 року по червень 2024 року прибуло 13 учнів, вибуло – 20 учнів.

У закладі освіти була запровадження змішана форма навчання.

Порівнюючи з минулим навчальним роком збільшилася кількість учнів, які навчаються на високому рівні, достатній рівень також збільшився на 4%, зменшилась кількість учнів, що навчаються на середньому рівні.

За підсумками навчального року 103 учні 5-11 класів було нагороджено Похвальними листами. 8 учнів 11-их класів були нагороджені «золотими» медалями та 1 – «срібною»

 

Методична робота з педагогічними кадрами

 

Упродовж 2023/2024 навчального року в школі були створені необхідні умови для підвищення теоретичного та практичного рівнів кожного члена педагогічного колективу з методичної теми педагогічного колективу «Впровадження в освітній процес діяльнісного підходу як фактору реалізації освітніх стандартів».  

Високий показник педагогічної майстерності продемонстрували у цьому навчальному році педагоги: Попач Л.В., вчитель географії, які стала переможцем  в обласному турі (посіли I місце) всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024». У всеукраїнському турі стала дипломанткою конкурсу.

Дипломом І ступеня Обласної виставки «Освіта Запорозького краю – 2023» було нагороджено вчителя фізики Легостаєва О.О.

I місце у всеукраїнському етапі Всеукраїнського конкурсу методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість» у номінації «Вчитель/вчителька закладів загальної середньої освіти» посіли вихователі Лисенко О.О., Лисенко І.М., Водоп’янов Р.В. та Самоєнко О.О.

Робота з обдарованими учнями

За 2023/2024 навчальний рік маємо високі показники роботи вчителів-предметників з обдарованими здобувачами освіти.

Високі результати показали здобувачі освіти на обласному рівні різноманітних інтелектуальних конкурсів. Підготовка обдарованих учнів, які стали переможцями інтелектуальних конкурсів на всеукраїнському рівні, свідчить про високу педагогічну майстерність наступних педагогів: Буравської І.В., вчителя біології; Андрєєвої О.А., керівника гуртка; Кондратенко Т.В., вчителя української мови та літератури та інших.  

Організація харчування учнів

Харчування учнів школи у 2023/2024 навчальному році забезпечувалось на базі шкільної їдальні освітнього закладу Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей».

Велике значення надавалося організації раціонального, збалансованого харчування відповідно до віку і стану здоров’я учнів.

З метою поліпшення роботи щодо організації харчування учнів протягом року здійснювався контроль за організацією та якістю надання послуг  з харчування учнів. 

У школі здійснювалося  дворазове (обід, полуденок)  харчування учнів.

Питний режим у школі було організовано належним чином.

Належним чином було організовано дотримання технологічних режимів виробництва продукції.

Приміщення для харчування відповідає санітарно-гігієнічним нормам, харчовий блок має належне обладнання. Технологічне обладнання, система холодного та гарячого водопостачання  перебуває у робочому стані,   встановлено бойлери для нагрівання гарячої води. Холодильне та варильне  обладнання, пароконвектомат знаходяться у робочому стані.

Медичне обслуговування, моніторинг стану здоров’я учнів

та формування здорового способу життя

В закладі освіти створено оптимальні умови для медичного обслуговування учнів школи. Є добре обладнаний медичний кабінет, кімната для щеплень та кімната для медичного огляду учнів лікарем.

Узагальнені результати поглибленого огляду свідчать про досить велику захворюваність дітей – 205 учнів (50,1%). Особливо це стосується хвороб органів зору  (51 учень – 12,5%), кістково-м’язової системи (48 учнів – 11,7%), серцево-судинні захворювання (35 учнів – 8,6%).

 

Соціальний захист учнів та робота з дітьми пільгових категорій

 

Робота з соціального захисту вихованців була спрямована на захист прав та інтересів учнів, профілактику негативних явищ серед учнівської молоді, розвиток соціальної компетентності дітей,  професійну  орієнтацію учнів, соціально-психологічну просвіту всіх учасників освітнього процесу.

Соціально-адміністративною службою школи постійно здійснювався контроль за відвідуванням занять дітей, які залишились без батьківського піклування, та інших дітей, соціально вразливих категорій.

Створено банк даних дітей пільгових категорій, що постійно оновлюється. 

Важливу роль у запобіганні і подоланні відхилень у поведінці дітей і підлітків відіграє шкільна Рада профілактики правопорушень серед неповнолітніх. У цьому навчальному році на внутрішньо шкільний облік класними керівниками не було поставлено жодного учня через відсутність даних щодо девіантної та делінквентної поведінки.

 

Гурткова робота

 

У закладі освіти працювали гуртки за 7 напрямками. Гуртковою роботою охоплено 84% здобувачів освіти.

Під час змішаного навчання заняття гуртків проводились в очному форматі.  

Аналіз результатів гурткової роботи свідчить про її неоціненну користь, як для особистісного розвитку вихованців, так і для організації всіх загальношкільних виховних заходів, а також гідного представлення школи-інтернату на творчих конкурсах та спортивних змаганнях різного рівня.

 

Фінансово-господарська діяльність

 

Планово – господарська діяльність школи у 2023/2024 навчальному році була спрямована на створення належних санітарно-побутових умов освітнього процесу, на безпечне перебування в приміщеннях закладу, як і учням, так і працівникам закладу.

Приділялася увагу щодо економії енергоресурсів та раціонального використання  фінансових ресурсів. Основним джерелом фінансування закладу є державний (місцевий) бюджет, з якого сплачується і господарський інвентар, побутова хімія, поточні ремонти, комунальні послуги, так і заробітна плата працівників закладу.

 

ЗАВДАННЯ ШКОЛИ НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

  • Підвищити особисту відповідальність кожного члена педагогічного колективу за якість та результативність роботи;
  • Сприяти впровадженню в практику роботи школи сучасних освітніх технологій, передового педагогічного досвіду вчителів школи, міста, області, держави.
  • Проводити системний, цілеспрямований моніторинг усіх напрямків освітнього процесу школи.
  • Продовжити роботу з подальшої інформатизації освітнього процесу, оволодівати інструментами форм очно-дистанційного навчання. Забезпечити якісне та своєчасне наповнення необхідною інформацією системи управління освітою (ІСУО).
  • Забезпечити виконання плану проходження вчителями школи курсів підвищення кваліфікації на 2024/2025 навчальний рік.
  • У відповідності з планом атестації педагогічних працівників на 2024/2025 навчальний рік провести атестацію вчителів у відповідності до чинного Типового положення про атестацію педагогічних працівників. 
  • Створити необхідні умови для активної роботи з обдарованими учнями шляхом залучання їх до участі в інтелектуальних конкурсах, предметних олімпіадах різних рівнів, змаганнях, роботі МАН тощо.
  • Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя. Організувати влітку оздоровлення дітей,  які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. 
  • Забезпечити соціальний захист учнів та працівників школи.
  • Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час освітнього процесу так і поза межами школи.
  • Забезпечити якісну підготовку випускників школи до складання зовнішнього незалежного оцінювання.
  • Спрямовувати виховну роботу на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, загальнолюдських якостей.
  • Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління; забезпечити духовну єдність поколінь.
  • Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками освітнього процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.
  • Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формуванню здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.
  • Продовжити зміцнювати та вдосконалювати навчально-матеріальну базу школи, залучивши бюджетні  кошти (місцевий бюджет).  

 

Після звіту представники трудового колективу подякували Оксані Олександрівні Губіній за результативну та продуктивну роботу.

 

Повна версія звіту на сайті закладу освіти Документи