logo
Запорізька школа-інтернат "Козацький ліцей"

ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІДЕРІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "КІШ" "КОЗАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ" ЗА І СЕМЕСТР 2019-2020 Н.Р.


Опубліковано Пн, 17 Лютого 2020 в 09:22


   Наприкінці січня 2020 року в Запорізькій школі-інтернаті «Козацький ліцей» на Великому та Малому колах про свою роботу за І семестр 2019-2020 н.р. прозвітувалася старшина дитячо-юнацької організації «Коло ініціативних шукачів» («КІШ»).

   Лідери самоврядування здобувачів освіти презентували рейтинги кожного класу-куреню за результатами навчальних досягнень (осередок «Стежками знань, товмач  Горенчук Надія ), дисципліни і порядку на уроках («Щоденник Честі») та під час перерв (осередок «Козацька доблесть», осавул Римар Наталія), участі в загальношкільних конкурсах, виставках, акціях (осередок «Традиції і творчість», бунчужний Осипенко Олександр), у спортивних заходах (осередок «Козацький вишкіл», хорунжий Школовий Олег), за результатами перевірок чистоти і порядку в спальних кімнатах, класних кабінетах, зовнішнього вигляду (осередок «Затишок і комфорт», обозні Кузік Віолета і Дударь Анастасія), стану збереження  підручників (осередок «Кобзарі», шафар Єнальєв Дмитро).

   Отож 14 лютого 2020 року за остаточними результатами моніторингів на Великому і Малому колах були презентовані такі дані:

  • серед  учнів 5-7-х класів  (середня школа) кращими є

6-А клас - І місце,

5-В клас - ІІ місце,

5-А, 5-Б класи - ІІІ місце;

  • серед  8-11-х класів (старша школа) - це

10-Б клас - І місце,

8-Б клас - ІІ місце,

10-А, 11-А клас - ІІІ місце.

   Очільниця дитячо-юнацької організації «КІШ» Левченко Владислава нагадала, що до кінця навчального року є час для того, щоб підвищити свій рівень знань, особистісний потенціал і ефективність, розвинути уміння і необхідні навички; у кожного є шанс, щоб досягти потрібного результату – стати «Найкращим класом-куренем 2019-2020 н.р.»

   Загалом роботу лідерів дитячо-юнацької організації «КІШ» за І семестр 2019-2020 н.р., спрямовану на досягнення спільної мети - створення максимально комфортного середовища для навчання і всебічного розвитку ліцеїстів, конструктивного вирішення конфліктів, а також вміння підтримувати та координувати партнерські відносини, визнали продуктивною та ефективною.

    З натхненням і новими ідеями розпочали кропітку роботу в ІІ семестрі.